mls MLS
Transmisje 12
mistrzostwa-europy-u-19 Mistrzostwa Europy U-19
Transmisje 4
2-liga 2. Liga Polska
Transmisje 2
siatkarska-liga-narodow-kobiet Siatkarska Liga Narodów Kobiet (siatkarek)
Transmisje 40
klubowe-mistrzostwa-swiata Klubowe Mistrzostwa Świata
Transmisje 36
mecz-towarzyski Mecz towarzyski
Transmisje 22
siatkarska-liga-narodow Siatkarska Liga Narodów siatkarzy
Transmisje 21
zloty-puchar-concacaf Złoty Puchar CONCACAF
Transmisje 16
lekkoatletyka Lekkoatletyka
Transmisje 10
mistrzostwa-swiata-u21-w-pilce-recznej Mistrzostwa Świata U21 w piłce ręcznej
Transmisje 8
wta-berlin WTA Berlin
Transmisje 6
elite-league Elite League (Angielska Liga Żużlowa)
Transmisje 6
speedway-ekstraliga Speedway Ekstraliga żużlowa
Transmisje 6
golf Golf
Transmisje 6
kolarstwo Kolarstwo
Transmisje 6
Canal+ Online

Adaptacja małych firm w gospodarce

Adaptacja małych firm w gospodarce
Źródło zdjęcia: Wpadington / Shutterstock.com

Adaptacja małych firm w gospodarce cyfrowej

Technologie handlu elektronicznego zmieniły środowiska biznesowe i pojawiły się nowe możliwości wzrostu, produktywności i rozszerzenia rynku. W tym studium przypadku omawiamy historię małej firmy handlu detalicznego, która skutecznie przeniosła się do Internetu, oraz konsekwencje tego doświadczenia dla innych aspirujących przedsiębiorców. Zapewnia także pewne podobieństwa w takich sektorach, jak na przykład rozrywka internetowa Funbet która ewoluowała i stała się jedną z najlepszych na internetowych rynkach cyfrowych.

Wyzwanie

Jeszcze wiele lat temu Jane's Boutique był raczej małą rodzinną firmą sprzedającą ubrania w podmiejskim miasteczku, która opierała się głównie na przychodniach i przekazie ustnym. Dzięki wspieraniu prawdziwych i zintegrowanych usług gier online, wykorzystujących najnowocześniejsze technologie, a także skupienie się na rozrywce użytkowników, Funbet casino uważany jest za pioniera w świecie cyfrowej rozrywki. Jednak nowości w sklepach internetowych i wirus, który spowodował rzadsze zakupy osobiste, zmniejszyły sprzedaż o 40%.

Firma stanęła przed trudną decyzją: aby przetrwać, musi dostosować się do nowej gospodarki cyfrowej, w przeciwnym razie grozi jej rychłe zamknięcie. Zmiany te zostały w dużym stopniu zrealizowane, a małe podmioty gospodarcze są zmuszone do zmian w tym szybko rozwijającym się środowisku.

Strategia

Kiedy biznes zaczął się pogarszać, Jane’s Boutique podjął strategię transformacji cyfrowej. Kluczowe kroki obejmowały:

  • Budowanie obecności w Internecie: Jane’s Boutique zainicjował świadomość użytkowników poprzez tworzenie witryny e-commerce, łatwej w nawigacji i reagującej na mobilność. Ich produkty były niestandardowe, ręcznie robione, a strona internetowa zawierała również łatwy w użyciu system płatności.
  • Marketing w mediach społecznościowych: Firmy wykorzystały możliwości współpracy ze stronami trzecimi, ustępując miejsca Instagramowi i Facebookowi w celu interakcji z klientami i reklamowania swoich produktów, jednocześnie oferując ograniczone oferty. Spójna treść pomogła zwiększyć zaangażowanie, ponieważ blogowanie zawiera porady dotyczące stylizacji i informacje zza kulis.
  • Zastosowanie analityki danych: Za pomocą takich programów jak Google Analytics firmy analizowały osoby odwiedzające witrynę i działania klientów, aby zoptymalizować promocje regionalne.
  • Współpraca z firmą Delivery Services: Aby usprawnić dostawę przesyłek, Jane’s Boutique włączył lokalnych agentów w procesy dostaw, zapewniając szybką dostawę zamówień.
  • Wykorzystanie reklamy cyfrowej: kampanie reklamowe w mediach społecznościowych sprawiły, że firma rozszerzyła swój rynek, wyświetlając reklamy klientom spoza miasta.

Przyjmując koncepcję gospodarki cyfrowej, przeszli ze sklepu lokalnego do odnoszącego sukcesy sklepu internetowego.

Wynik

Tylko w ciągu sześciu miesięcy jej sklep Jane’s Boutique odnotował 60% wzrost sprzedaży, który ostatecznie przekroczył poziom sprzed pandemii. Ten plan zapewnił pozyskanie klientów z platformy e-commerce w całym kraju, podczas gdy ten drugi plan zapewnił, że docelowe marki przyciągną wymaganych klientów poprzez zaangażowanie w mediach społecznościowych.

  • Kluczem jest zdolność adaptacji: Elastyczność i innowacyjność stały się ważnymi imperatywami strategii, biorąc pod uwagę dynamiczne otoczenie rynkowe na świecie.
  • Podejście zorientowane na klienta: Analiza wyników interakcji klienta z biznesem zarówno w Internecie, jak i w środowisku rzeczywistym jest kluczowa dla osiągnięcia podstawowych i ostatecznych celów organizacji online.
  • Inwestuj w technologię: cenne czynniki obejmują analizę danych, handel elektroniczny i platformy sieci biznesowych.

Niektóre z obaw i wyzwań wskazanych powyżej mogą być lekcjami dla innych małych firm, zwłaszcza tych, które nie miały jeszcze doświadczenia ze sprzedażą i marketingiem internetowym.Rozwój Jane’s Boutique przebiega podobnie Funbet, kasyno online znalazło swoje miejsce w gospodarce cyfrowej.

Wniosek

Czas, w którym małe przedsiębiorstwa przejdą na gospodarkę cyfrową, nie podlega negocjacjom; jest to teraz obowiązkowe. Butik lub kasyno online Funbet, dostarczanie czynników sukcesu w dużej mierze zależy od wykorzystania technologii, podejścia skoncentrowanego na kliencie i zdolności adaptacyjnych. Wynika z tego, że nowe przedsiębiorstwa mają przestrzeń do rozwoju, ponieważ mogą one przyjmować nowe technologie w miarę ich pojawiania się.

Transmisje TV i online

Data publikacji: 02.05.2024 7:06

Autor: Kamil Przybylski

Ten artykuł jest dostępny tylko w zagraniczej odsłonie tego serwisu.

Canal+ Online